خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان خبر داد:

رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۷۱

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان با اشاره به رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان، گفت: برنامه و فعالیت‌ها بر اساس این طرح تهیه و اجرا شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی ویشکایی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل گیلان، گفت: شرایط حساس انتخابات بزرگ پیش رو به همراه رضایت بخش نبودن میزان بارش‌ها، چالش بزرگی را برای صنعت برق به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه باید با تدبیر و برنامه ریزی این شرایط سخت عبور کنیم، افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل رونمایی شده است و انتظار داریم تا کارگروه به صورت ویژه به آن بپردازد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان اضافه کرد: در زمینه اجرای رزمایش‌ها نیز امیدواریم با توجه به فرایند طولانی اجرای یک رزمایش، پیشاپیش سناریوهای مورد نیاز تعریف و اعلام شوند تا در اجرای رزمایش‌ها با مشکلی مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه با رونمایی طرح جامع پدافند غیر عامل، باید برنامه و فعالیت‌ها بر اساس این طرح باشد، گفت: طرح‌ها باید بر اساس کار کارشناسی و کاملاً علمی باشد.

ویشگایی ادامه داد: اتمام طرح‌های نیمه تمام در کوتاه‌ترین زمان از مسائل مهم امروز است که باید اهتمام ویژه ای به آن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز