خبرگزاری کار ایران

کارگزاران نقش موثری در اعتمادسازی و امیدآفرینی عشایر دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۱۶

مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارگزاران نقش موثری در اعتمادسازی و امیدآفرینی عشایر دارند.

به گزارش ایلنا، نشست مدیران عامل تعاونی و کارگزاران عشایری استان در تالار جهاد کشاورزی استان با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان، مدیرکل امور عشایر استان و جمعی از مدیران برگزار شد.  

مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد کارگزاران عشایری در کسب رتبه برتر، اضهار داشت: کارگزارن با توجه به ارتباط مداوم، چهره به چهره و نزدیک با جامعه هدف و ارائه خدمات ارزشمند، نقش موثری در اعتمادسازی و امیدآفرینی روستائیان و عشایر دارند.

امان الله شاقوزایی با ابلاغ سهمیه تکلیفی جذب و تمدید بیمه شدگان در سال 1400 خواستار برگزاری میزخدمت در مناطق عشایری شد و گفت: تسهیل دسترسی عشایر به خدمات صندوق بیمه اجتماعی در گسترش پوشش بیمه اجتماعی و تحقق سهمیه تکلیفی تاثیرگزار است.

شاقوزائی با اشاره به رصد فعالیت همه کارگزاران به صورت هفتگی، بیان داشت: اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع در صندوق جهت کسب رضایتمندی بیشتر مراجعان به کارگزاری ها همواره مورد تاکید بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کسب موفقیتهای صندوق در سال گذشته در خصوص کسب رتبه برتر در سامانه شفافیت، همسان سازی حقوق مستمری بگیران و رشد 25 درصدی استان سیستان و بلوچستان در افزایش جذب بیمه شدگان را نتیجه تلاش و همکاری کارگزاران، کارکنان و مدیران عنوان کرد و افزود: مشارکت و همکاری مدیران دستگاههای اجرایی با جامعه هدف مشترک نیز در کسب این موفقیت ها حائز اهمیت بوده است. 

 مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان با ارزیابی عملکرد کارگزاران عشایری در جذب و تمدید بیمه شدگان، خواستار تلاش هر چه بیشتر و بهتر کارگزاران، مدیران تعاونی های عشایری و دیگر افراد فعال در حوزه عشایری برای معرفی مطلوب بیمه اجتماعی شد و گفت: بیمه اجتماعی در بهبود معیشت خانواده های عشایری و توانمندسازی آنان موثر است و برخورداری آنان از این حق و حقوق قانونی نیازمند اطلاع رسانی و معرفی مطلوب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز