خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۰۵

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: دستگاه های اجرایی با فضاسازی و برجسته سازی موضوع در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا فقط در شهر قزوین به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: حدود ۷۶۰ صندوق اخذ رای در شهرستان قزوین و بیش از ۳۷۰ صندوق در شهر قزوین تعبیه شده است که انتخابات مرکز استان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

حبیبی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا برای برگزاری انتخابات در شهر قزوین تمهیدات لازم اندیشده شده و برنامه ریزی مناسب برای افزایش شعب، نیروهای انسانی و ساماندهی خودروهای مورد نیاز صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: هزار و ۲۷۷ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و ۵۶۶ شعبه اخذ رای برای شوراها در سطح استان پیش بینی شده که نسبت به دوره گذشته به دلیل شرایط کرونا ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به احراز صلاحیت ۹۰ درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای استان، گفت: ۹۶۴ داوطب برای عضویت در شوراها در ۲۸ شهر استان و چهار هزار و ۷۱۶ داوطلب برای عضویت در شوراهای ۶۷۹ روستای استان ثبت نام کرده اند که تعداد داوطلبان روستاها نسبت به دوره گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز