خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان خبر داد:

120 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آتش سوزی اراضی محیط زیست قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۶۱۰

مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: تمامی نیروها و تیم‌های مقابله با آتش سوزی اراضی استان قزوین آموزش دیده و امکانات و تجهیزات لازم نیز با حدود ۱۲۰ میلیون تومان اعتبارات داخلی سازمان تجهیز شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهران شنتیایی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما تمامی نیروها، محیطبانان و کارکنان حفاظت محیط زیست بصورت ۲۴ ساعته در مناطق حضور دارند.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین ادامه داد: تمامی نیروها و تیم‌های مقابله با آتش سوزی اراضی آموزش دیده و امکانات و تجهیزات لازم نیز با حدود ۱۲۰ میلیون تومان اعتبارات داخلی سازمان تجهیز شده‌اند.

وی ابراز کرد: آموزش‌های اطفای حریق برای جوامع محلی برگزار شده؛ آخرین مرحله از این دوره‌ها در ۲۶ اردیبهشت با حضور نیروهای محیط زیست قزوین و زنجان و جوامع محلی در منطقه باشگل برگزار شد؛ البته متاسیفانه در همان روز حدود ۴۰ هکتار از مناطق باشگل دچار آتش سوزی شد که با حضور افراد حاضر در دوره آموزشی به محل اعزام شده و از سرایت آتش به بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی حفاظت شده جلوگیری شد.

شنتیایی تاکید کرد: درخواست داریم برای اطفای حریق در مناطق سخت گذر، امکانات و تجهیزات لازم از قبیل خودرو و موتورسیکلت تامین شود تا بتوان سریعتر و بهتر برای خاموش کردن آتش سوزی اقدام کرد.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان دچار آتش سوزی شد که حدود هزار هکتار آن در مناطق حفاظت شده محیط زیست بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز