خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین خبر داد:

تشکیل کمیسیون ویژه اتاق بازرگانی برای حمایت از منطقه ویژه اقتصادی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۹۹

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: اتاق بازرگانی استان قزوین با تشکیل کمیسیون ویژه بصورت رسمی فعالیت خود را به عنوان حامی کسب و کارهای حقیقی استان در منطقه ویژه اقتصادی تاکستان آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان گفت: بخش خصوصی برای شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین افزود: با استفاده از فرصت منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان می‌توان زمینه افزایش صادرات کالاهای تولیدی و رونق بخش تولید را در منطقه فراهم کرد.

وی ابراز کرد: تسهیلات گمرکی این منطقه می‌تواند به توسعه صادرات و تولید کمک شایانی کرده و شرکت‌ها نیز می‌توانند بدون پرداخت حقوق و عوارض، کالاهای خود را وارد این منطقه ویژه کرده و هنگام ترخیص کالا از این منطقه اقتصادی به قلمرو گمرکی کشور به افزایش ارزش افزوده کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: اتاق بازرگانی قزوین بعنوان نماینده بخش خصوصی در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" با تشکیل کمیسیون ویژه در این زمینه بصورت رسمی فعالیت خود را به عنوان حامی کسب و کارهای حقیقی استان در منطقه ویژه اقتصادی تاکستان آغاز کرده و در این راستا ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان قانونی مردم، پذیرای طرح‌های پیشنهادی تمامی فعالان بخش خصوصی در استان است.

بخشنده گفت: با شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی در استان قزوین زمینه ایجاد اشتغال بالا و رونق اقتصادی منطقه مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز