خبرگزاری کار ایران

افزودن 235 کلاس درس به ظرفیت آموزشی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۷۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: در سال جاری 235 کلاس درس به ظرفیت آموزشی استان مرکزی افزوده می شود که با تحقق این برنامه، ظرفیت کیفی آموزشی استان بهبود نسبی پیدا می‌کند. این تعداد کلاس‌ درس با ساخت 27 طرح آموزشی در استان مرکزی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین محمدی افزود: طرح های آموزشی عنوان شده در سال جاری و بر اساس برنامه تجهیز به آموزش و پرورش استان تحویل داده خواهد شد. با ساخت و بهره‌برداری از این طرح‌ها 33 هزار و 976 مترمربع فضای آموزشی به فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 30 هزار و 887 مترمربع فضای آموزشی در قالب  25 طرح به مدارس استان افزوده‌ شد. همچنین در بازه زمانی سال گذشته 214 کلاس در استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار داشت: استانداردسازی سامانه گرمایشی 34 مدرسه در سال جاری از جمله برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی است. همچنین سامانه گرمایشی 213 کلاس درس در سال جاری استانداردسازی و به روزرسانی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: همچنین برای جلوگیری از بروز مشکلات و حوادث احتمالی، سامانه گرمایشی 194 کلاس درس در 31 مدرسه استان مرکزی استانداردسازی و بروز رسانی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز