خبرگزاری کار ایران

ورودی‌های شهر یزد ساماندهی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۷۱

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر میراث جهانی در اولویت برنامه ریزی زیرساختی این سازمان در سال جاری قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا رسولی گفت: پس از تایید پیشنهاد این سازمان به شورای شهر و تصویب اعتبار ریالی به منظور ساماندهی ورودی‌های شهریزد، رویکرد مطالعه، برنامه ریزی، طراحی و اجرای این مهم در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا یکی از مبادی مهم، محور تهران - یزد است که در حال حاضر از پل الغدیر تا دروازه قرآن (بلوارفقیه خراسانی) در حال بررسی است تا طی روند کارشناسی، ایده‌ای مناسب به عنوان مبدا مهم و تاثیر گذارشهر طراحی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تصریح کرد: در نظر گرفتن عناصر هویت شهری، تنوع معارضات و چالش‌های بصری، مشارکت شهر‌های مجاور این محورتاثیرگذار، تعامل دستگاه‌های زیربنایی و سایر عوامل موثر در این طرح بررسی خواهد شد و امیدواریم پس از ارزیابی با همت تمامی ارکان مدیریت شهری عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز شود.

رسولی با تاکید براینکه این طرح زیربنایی در حوزه سیما و منظر به احتمال زیاد باید هر ساله حمایت شود، اظهار داشت: به نظر می‌رسد طی سه سال حدود پنج کیلومتر از این محور ساماندهی شود که این مهم نیازمند عنایت و توجه ویژه همگان است.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه هیئت مدیره سازمان موضوع تراز سبز و مباحث زیست محیطی نیز بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز