خبرگزاری کار ایران

محرومیت ۵ هزار دانش آموز قزوینی از تبلت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر 5 هزار دانش آموز قزوینی در استان فاقد تبلت هستند که به زودی تهیه آن برای دانش آموزان محروم محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری  در نشست طرح هدایت آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ۲۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز استان قزوین پس از بررسی های انجام شده فاقد تبلت بودند و امکان تهیه آن‌را نداشتند که برای رفع این کمبود از ظرفیت خیران و دستگاه های حمایتی استفاده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در حال حاضر سه هزار و ۶۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی و هزار و ۴۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه در استان قزوین فاقد تبلت هستند که تلاش داریم تا با کمک خیران و دستگاه های حمایتی، تبلت مورد نیاز آنها را تهیه و تامین کنیم.

اصغری با بیان اینکه حتی پس از کرونا نیز نیاز به ابزارهای کمک آموزشی مانند تبلت وجود دارد،خاطرنشان کرد: تهیه تبلت برای این دانش آموزان در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به خانواده های نیازمند برای تامین ابزارهای آموزشی نوین مورد نیاز فرزندانشان برای حضور در شبکه آموزشی شاد دنبال و پیگیری می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی به منظور تهیه تبلت برای دانش آموزان باقی مانده، گفت: طرح هدایت می کوشد تا ابزارهای کمک آموزشی از جمله گوشی های هوشمند و تبلت مورد نیاز دانش آموزان نیازمند را تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.

در پایان این مراسم ۹۶ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان قزوین ارسال شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز