خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین:

۹ شهرک صنعتی استان با کمبود تجهیزات آتش نشانی مواجه است/ امکان وقوع حریق در ۴۰۲ واحد صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۸۳

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از کمبود تجهیزات و امکانات اطفای حریق و عملیات امداد و نجات در شهرک های صنعتی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با بیان اینکه شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند، گفت: قزوین استانی صنعتی است، ولی مشکلات زیادی در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به ویژه در شهرک‌های صنعتی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: سال گذشته ۴۰۲ واحد صنعتی را در استان شناسایی کرده ایم که امکان وقوع حریق و آتش سوزی در آن‌ها وجود دارد و یک زنگ خطر برای استان است.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما معین استان تهران و استان‌های مجاور در هنگام وقوع حوادث و سوانح هستیم و باید به آن‌ها خدمات بدهیم درحالی که اگر در ۲ نقطه استان به صورت همزمان آتش سوزی داشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به آتش سوزی مزارع و اراضی استان در فصل گرما، افزود: سال گذشته بیش از ۲ هزار هکتار آتش سوزی در اراضی و مراتع استان به وقوع پیوست که حدود ۹۰ میلیارد تومان خسارت در پی داشت.

وی اضافه کرد: بیشتر این آتش سوزی‌ها در قزوین، کوهین و الموت بوده که شدیدترین خسارت‌ها را برجای گذاشته و عامل اغلب آن‌ها نیز انسانی بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سال گذشته ۲۵ پرونده برای افراد و عوامل انسانی دخیل در این آتش سوزی‌ها تشکیل شد و انتظار داریم محکومیت این افراد به منظور بازدارندگی اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز