خبرگزاری کار ایران

افزایش برخورد‌ با گران فروشی گوشت مرغ در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۷۳

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی بروز مشکلاتی در عرضه گوشت مرغ در هفته گذشته، برخورد بازرسان این سازمان با مراکز متخلف در توزیع و فروش این کالا تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان روز گذشته ۹۵ مورد گزارش تخلف در خصوص گران فروشی و قطعه بندی غیرمجاز گوشت مرغ در مشهد و سایر نقاط استان ثبت و برای آن پرونده تشکیل شده است.

او افزود: از این گزارش‌ها، ۷۰ مورد مربوط به مشهد با تخلف ۱.۵ میلیارد تومان و ۲۵ مورد مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی با تخلف ۸۰۰ میلیون تومان است که پرونده‌های مربوطه به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: افزایش بازرسی‌ها در زمینه عرضه گوشت مرغ تا ایجاد تعادل در بازار استمرار خواهد داشت.

قیمت مصوب گوشت گرم مرغ هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که این نرخ در بازار به هر کیلو ۳۱ هزار تومان نیز رسیده است.

براساس اظهارات کارشناسان، دلایل گران فروشی گوشت مرغ در بازار خراسان رضوی، گران شدن قیمت جوجه یکروزه، افزایش تقاضای خرید پس از اتمام ماه رمضان، افزایش سراسری قیمت گوشت مرغ، افزایش خروج غیرقانونی گوشت مرغ از خراسان رضوی به تهران و قاچاق آن به افغانستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز