خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در تاکستان و کشف 16 موتور مسروقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۹۴

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت با کشف 16 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی  با اشاره به انهدام باند سارقان موتور سیکلت گفت: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از شخصی در محل جمعه بازار شهرستان تاکستان بررس موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12  میدان 15 خرداد تاکستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و اعترافات مالخر و انجام یک اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء سارقان را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز کرد: سرانجام با هماهنگی قضائی طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه 2 نفر در محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این متهمان که پس از انتقال به مقر و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند در تحقیقات تکمیلی به سرقت 16 دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

ابراهیمی با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم به هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز