خبرگزاری کار ایران

کاهش رعایت پروتکل ها در ادارات دولتی کاشان/ ضرر دو هزار میلیاردی اصناف کاشان در پیک چهارم کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۷۰

استاندار اصفهان گفت: اصالت و کارایی تمامی واکسن های مورد استفاده برای کرونا مورد تایید است، ولی هیچ شخصی نمی تواند ادعا کند که تزریق واکسن می تواند مانع ابتلای مجدد افراد به بیماری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، عباس رضایی در جلسه شورای اداری کاشان با بیان اینکه تزریق  واکسن کرونا تنهاخواهد توانست مانع افزایش مرگ و میر و قربانی شدن بیشتر مردم شود اظهار داشت:حتی بعد از زدن واکسن ضروری است نسبت به رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی حساس باشیم، چرا که کارآمدترین روش مقابله با کرونا همان رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی افزود: رئیس مرکز بهداشت کاشان از کاهش رعایت پروتکل ها در شهرستان به خصوص در ادارات دولتی اظهار تاسف کرد که به فرماندار کاشان اعلام می کنم هر نهاد دولتی که خود را موظف به رعایت مقررات ابلاغی نمی داند در اسرع وقت برخورد قاطع و یا نسبت به برکناری مدیر متخلف اقدام کند.

 در ادامه فرماندار کاشان با بیان اینکه اصناف کاشان در پیک چهارم کرونا بیش از دو هزار میلیارد ریال متضرر شده اند افزود: بر اساس گفته رییس اصناف کاشان برخی از اصناف هنوز موفق به دریافت وام ۵ میلیون تومان کرونا هم نشده اند.

علی اکبر مرتضایی افزود: برای افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان در ایام رای گیری مقرر شد در مراکز رای گیری حداقل دو دستگاه ضد عفونی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی یادآور شد: تمامی صندوق های رای گیری که در ادوار گذشته در پایگاه ها و یا مراکز درمانی قرار داشته به نقاط دیگر منتقل خواهد شد تا در ارتباط با درمان و مراجعه بیماران خللی ایجاد نشود.

مرتضایی تصریح کرد: انتخابات پیش رو از حساسیت بیشتری برخوردار است، لذا به دنبال لغو تمامی درخواست ها برای استفاده از مرخصی به جز موارد ضروری  هستیم.

مرتضایی خطاب به  استاندار اصفهان گفت: فرمانداری تمامی مصوبات دولت و استانداری را مبنی بر همراهی با شهروندان در ایام کرونا را ابلاغ کرده، ولی همچنان به گفته مردم و اصناف شاهد برگشت شدن چک ها توسط بانک ها و قطع اشترک آب و برق به دلیل پرداخت نشدن قبوض هستیم که درخواست پیگیری در این زمینه را داریم.

فرماندار کاشان‌ با بیان اینکه از مجموع یکصدو ۶۷ نفری که برای شورای اسلامی شهر کاشان ثبت نام کرده اند یکصدو چهل نفر تایید صلاحیت شده اند تاکید کرد: صلاحیت ۱۴ نفر تایید صلاحیت نشدند و ۱۳ نفر از داوطلبان نیز از ادامه راه انصراف دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز