خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد:

دریافت ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۶۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان دریافت کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم‌ درآمد در استان زنجان تکمیل و احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت 116 هزار و 870 مترمربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد، خاطرنشان کرد: شروع به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد ۱۰۵۶ واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌آید.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین‌قلعه، 96 واحدی آببر، 126 واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی هستند که در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: مهمترین اهداف و رسالت این نهاد، تامین مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد است.

وی اظهار داشت: تامین مسکن، گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه، حرکت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز