خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

قزوین بیش از 11 هزار رای اولی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در انتخابات پیش رو ۱۱ هزار و ۷۶۴ دانش آموز رای اولی استان برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری با اشاره به رای اولی‌های استان قزوین گفت: ۱۱ هزار و ۷۶۴ دانش آموز رای اولی استان قزوین در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: رای اولی‌ها برای نخستین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در پای صندوق‌های رای استان هستیم.

وی ابراز کرد: بدون تردید، برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستا، بخش‌، شهر و شهرستان، وجود شورا‌ها بسیار ضروری و تسهیل کننده امور است.

اصغری گفت: با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و اهمیت تشویق مردم به مشارکت حداکثری، یقینا حضور رای اولی‌ها در این انتخابات، صحنه‌های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت و به شکلی یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ساحت سیاسی را محقق می‌سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز