خبرگزاری کار ایران

در راستای آزادسازی قراردادهای راکد انجام شد؛

برگزاری اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری طرح‌های صنعتی اردبیل /فسخ 10 قرارداد راکد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۵۲۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اولین جلسه شورای حل اختلاف و داوری در سالجاری با هدف تعیین تکلیف و آزاد‌سازی قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان انجام شد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم این شرکت برای آزاد سازی قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی، برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری است که بدین منظور اولین جلسه این شورا در سال جدید برگزار و تعدادی از قراردادهای راکد فسخ شد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل جلسات هیأت حل اختلاف و داوری ، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و حمایت از سرمایه گذاران واقعی است که این جلسات با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و استانداری اردبیل برگزار می شود.

اهلی افزود: در این جلسه وضعیت قرارداد 30 طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت که پس از استماع دلایل و مستندات طرف های قرارداد، تعداد 10 قرارداد فسخ و برای مابقی قراردادها نیز فرصت مجدد برای ایفای تعهدات مندرج در دفترچه قرارداد داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شده تا با برگزاری چندین جلسه هیات حل اختلاف، نسبت به آزاد سازی قراردادهای راکد اقدام گردد، تصریح کرد: با بررسی قراردادهای راکد در جلسات حل اختلاف سال 99، میزان 10 هکتار از زمین های صنعتی راکد آزادسازی و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تداوم اجرای آزاد سازی قراردادهای راکد گفت: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد در شهرکهای صنعتی، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز