خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان قزوین عنوان کرد؛

اجرای طرح نماد در استان قزوین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۳۲

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: طرح نماد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش آموزی از اقدامات مهمی است که اجرا می‌شود و با توجه به اینکه ما برای ۲۳۰ هزار نفر تصمیم می‌گیریم باید نگاه کارشناسانه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین منوچهر حبیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس مصوبات آزمون‌های دوره نهم و دوازدهم حضوری است؛ ازاین رو باید دقت کنیم پروتکل‌ها بشدت رعایت شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: پروتکل ها در نخستین روز آزمون‌ها  خیلی خوب رعایت شد و بر ادامه این روند تاکید جدی داریم و لازم است مدیران و ناظران بشدت مراقبت کنند تا دانش آموزان حتما در زمان آزمون ماسک بزنند و تجمع قبل و بعد آزمون نداشته باشند.

وی ابراز کرد: در شرایط کنونی والدین نگران هستند و ما باید این نگرانی را با تامین بهداشت مدارس و مراکز آزمون رفع کنیم؛ ما نیز به سلامت دانش آموزان حساس هستیم و از رسانه‌ها انتظار داریم از نحوه برگزاری آزمون‌ها گزارش تهیه کنند تا خانواده‌ها اطمینان داشته باشند که مراقب فرزندانشان هستیم.

این مسئول ادامه داد: از معلمان انتظار داریم در رعایت پروتکل‌ها سخت گیری کنند؛ اما در آزمون آسان بگیرند.

حبیبی با اشاره به اجرای طرح نماد در استان اظهار کرد: طرح نماد در  راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش آموزی از اقدامات مهمی است که اجرا می‌شود و با توجه به اینکه ما برای ۲۳۰ هزار نفر تصمیم می‌گیریم باید نگاه کارشناسانه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: لازم است با نگاه کارشناسی به موضوع آسیب‌های دانش آموزی برای حل تهدیداتی همچون اعتیاد، خشونت، فرار از مدرسه و سرقت برنامه ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز