خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس شورای شهر کرج از نحوه واکسیناسیون سالمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۸۷

رئیس شورای شهر کرج طی پیامی از صف های شلوغ واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 75 سال در این کلانشهر انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز اکبر سلیم نژاد طی پیامی با بیان اینکه شأن سالمندان که پدربزرگ ها و مادربزرگ های جامعه هستند رعایت نشده است، گفت: جسم این عزیزان در برابر هرگونه بیماری بسیار ضعیف و ناپایدار است و اینکه در صف های طولانی انتظار تزریق واکسن را بکشند، شایسته نیست، تکریم آنها در هر شرایطی باید مد نظر دست اندرکاران امر قرار بگیرد.

وی افزود: نحوه زمان بندی و فراخوان دهک های اولویت دار برای دریافت واکسن کرونا باید به نحوی باشد که از ایجاد صف های شلوغ و ازدحام جمعیت که مغایر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است، جلوگیری نماید اما در خصوص واکسیناسیون کرونا برای سالمندان شاهد بی نظمی و شلوغی هستیم که مورد انتقاد رسانه ها نیز قرار گرفته است.

سلیم نژاد خطاب به ستاد کرونا نوشت: آیا تضمین می دهید در صف های شلوغ تزریق واکسین برای افراد بالای 75 سال اطرافیان آنها که عزیزان شان را همراهی می کنند، به کرونا مبتلا نشوند؟ آیا از روند واکسیناسیون و ازدحام جمعیت در پایگاه های منتخب تزریق بازدید داشته اید؟ تصور نمی کنید که این اقدام می تواند زمینه ساز بازگشت کرج به وضعیت حادتر از لحاظ آمار مبتلایان به کرونا را رقم بزند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز