خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه زرسان خبرداد؛

فعل خواستن را از طرف مسئولان ماشین سازی ندیدیم/آغاز فعالیت تیم والیبال زرسان در لیگ دسته اول با مربی مطرح تبریزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۸۱

مدیرعامل باشگاه تازه تاسیس زرسان تبریز مدعی شد که تیم والیبال این باشگاه به‌زودی در لیگ دسته یک با مربی مطرح تبریزی فعالیتش را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی زرسان در راستای کشف استعدادهای ورزشی تبریز و آذربایجان از سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

هادی پاشاچینی مدیرعامل این باشگاه در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف فعالیت‌های این باشگاه، عنوان داشت: هدف مجموعه اقتصادی زرسان از ورود به عرصه ورزش قهرمانی، کشف استعدادهای برتر تبریز و آذربایجان است. مدیران ارشد این مجموعه بر این اصل معتقدند آذربایجان استعدادهای بسیار متعددی در رشته‌های ورزشی دارد.

وی ادامه داد: برای فعالیت گسترده و اصولی‌تر، ما در حد تدوین و نگارش برنامه ۵ ساله هستیم و انشالله تا اواسط خرداد ماه سال جاری تدوین این برنامه به پایان می‌رسد. باشگاه زرسان کارش را با فعالیت آکادمی فوتبال و والیبال آغاز می‌کند و ما صحبت‌های نهایی را هم در این خصوص داشتیم.

مدیرعامل باشگاه زرسان تبریز با اشاره به تیم‌داری‌های این باشگاه در رشته‌های ورزشی، گفت: رشته‌های رزمی، کشتی، والیبال، فوتسال، فوتبال، وزنه‌برداری و… را در حال حاضر بررسی می‌کنیم و به‌زودی در برنامه ۵ ساله نیز تمامی اهداف ورزش قهرمانی باشگاه مشخص خواهد شد. اما ما جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال مردان و بانوان را اخذ کردیم و با یکی از مربیان مطرح والیبال تبریزی هم به توافقات تقریبا نهایی رسیدیم.

پاشاچینی افزود: تمامی تلاش ما بر این است تیم در خورشان مردم آذربایجان در مسابقات داشته باشیم و هیچ علاقه‌ای هم نداریم که بازیچه‌های دیگر تیم‌های حاضر در لیگ شویم. رسالت باشگاه زرسان کشف استعدادهای بومی است و در این راستا هم از کادرفنی و بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم.

وی اظهارداشت: ما برای خرید امتیاز تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز هم اقدام کردیم و به هرحال همه به خوبی مطلع هستند که سقوط این تیم به دسته یک قطعی شده و برنامه ما بر این بود که بتوانیم تیم ماشین‌سازی را در لیگ دسته یک احیا کنیم اما بعد از رایزنی‌هایی که با مدیران و مسئولان مربوطه داشتیم ما فعل خواستن را از طرف مقابلمان ندیدیم و به همین علت در این خصوص تیمداری فعلا انجام نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه زرسان گفت: ما حتی برای خرید امتیاز لیگ برتری والیبال شهرداری تبریز اقدام کردیم اما متوجه شدیم که متاسفانه این امتیاز تقریبا سوخته شده و حتی مجموعه ورزشی شهرداری هم به فدراسیون والیبال بدهکار است و به همین علت نتوانستیم در لیگ برتر تیمداری کنیم. اما امید داریم با مربی مطرح و بومی که در اختیار داریم ضمن کشف استعدادهای والیبالی بتوانیم به لیگ برتر هم صعود کنیم.

هادی پاشاچینی در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای به تیمداری باشگاه زرسان در بخش بانوان داشت و خاطرنشان کرد: باشگاه زرسان اهداف بلند مدت و بسیار منطقی دارد. تیمداری زرسان به بخش آقایان ختم نشده و در تیمداری بانوان نیز قطعا فعالیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز