خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان:

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه طلای اصفهان از مالیات معاف می‌شوند /شهرک طلای اصفهان به‌زودی کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۳۸

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: در جلسات مختلف با مدیرکل دارایی مقرر شده در هر اشل کاری، کسانی که در نمایشگاه بین المللی شرکت می‌کنند، معاف از مالیات باشند.

به گزارش ایلنااز اصفهان، هوشنگ شیشه بران اظهار کرد: اگرچه کشور درگیر تحریم ها و رکود اقتصادی است، اما باید برای برون رفت از این شرایط حرکت کنیم که یکی از این راه ها برپایی نمایشگاه ها است، چراکه نمایشگاه پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و شاه راهی برای صادرات است.

وی ادامه داد: اگرچه تصمیم برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه طلا اصفهان دیر عملی شد، اما در این زمان کوتاه باید دست به دست هم دهیم ‌و مشارکت کنندگان و مجریان نمایشگاه طلا نباید در محل جدید نمایشگاه اصفهان به لحاظ تراکم جمعیتی دلواپسی داشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه طلای اصفهان مربوط به کل کشور است، ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه موفق دوره های گذشته نمایشگاه طلا و جواهر، بهترین بهره وری را در این صنعت داشته باشیم.

شیشه بران با اشاره به نگرانی برخی مشارکت کنندگان در نمایشگاه طلا مبنی بر اینکه مشمول پرداخت مالیات شوند، تاکید کرد: اکنون دیگر اعضای صنفی با حضور در نمایشگاه مشمول مالیات به صورت علی الراس نمی شوند و اگر در نمایشگاه مشارکت داشته باشند، مشکلی از این بابت پیدا نمی کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان تصریح کرد: در نشست های متعددی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود، به دنبال وحدت عمل در حوزه طلا کشور هستیم. در حاشیه برپایی این نمایشگاه بحث شهرک طلا اصفهان کلید خواهد خورد و خوشبختانه امروز تمام مجوزها و مکان احداث این شهرک مهیا و آماده کلنگ زنی است و اگر سفر آقای جهانگیری به اصفهان کنسل نشده بود، این شهرک کلنگ زنی شده بود.

شیشه بران با تاکید بر اینکه اصفهان می تواند پایلوت نمایشگاه های کشور شود، گفت: نمایشگاه طلا اصفهان مربوط به سراسر کشور بوده و لازم است تمرکز بر صادرات طلا، باید افزایش یابد. امروز صادرات طلا برای ما حیاتی است و باید موانع تولید را از بین ببریم که یکی از این راه ها برای عبور از موانع، برپایی نمایشگاه ها است.

چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات ‌و صنایع وابسته اصفهان در قالب ۶۰ غرفه و در مساحت ۱۲ هزار مترمربع برگزار می شود که ۷۰ درصد این نمایشگاه در قالب بخش های تخصصی و ۳۰ درصد دیگر در قالب گالری های صنعت طلا و جواهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز