خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه اصفهان مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه طلا به عنوان اولین نمایشگاه سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۳۳

مدیرعامل نمایشگاه اصفهان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی و زرد، این مجوز را داریم تا با حفظ پروتکل ها، نمایشگاه ها را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مشارکت کنندگان، غرفه داران و بازدیدکنندکان برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین ‌ آلات و صنایع وابسته اظهار کرد: متاسفانه کرونا بلای جان اقتصاد دنیا، کشور و استان شده و بسیاری را با صدمات مواجه کرده است و امیدوارم با از بین رفتن این ویروس به زندگی عادی برگردیم و فعالیت های اقتصادی به حالت اولیه خود بازگردد.

وی با بیان اینکه با برپایی نمایشگاه ها امید به دل فعالان اقتصادی برمی گردد، تصریح کرد: شرکت نمایشگاه اصفهان با همکاری مرکز بهداشت، محل قبلی نمایشگاه را به محل واکسیناسیون کرونا تبدیل کرد و امروز نمایشگاه به محل امید شهروندان برای واکسینه شدن تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با اشاره به تعطیلی نمایشگاه از اوایل اسفند سال گذشته به دلیل تشدید کرونا و گسترش این بیماری افزود: خوشبختانه با توجه به وضعیت نارنجی و زرد قادر به برپایی نمایشگاه ها هستیم و این مجوز را داریم تا با حفظ پروتکل های بهداشتی، نمایشگاه ها را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مشارکت کنندگان، غرفه داران و بازدیدکنندکان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: امروز به ازای هر ۴۰ متر یک نفر تراکم جمعیتی در نمایشگاه وجود دارد که این فضا در مقایسه با دیگر مراکز اقتصادی بسیار مناسب است.

یارمحمدیان ادامه داد: نمایشگاه اصفهان در برپایی نمایشگاه های مختلف همواره از نرم افزار ماسک استفاده و در صورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا، افراد را به سمت قرنطینه هدایت می کند. همچنین در برگزاری نمایشگاه ها استفاده افراد از ماسک اجباری است و این موضوع به صورت صد درصدی رعایت می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه اولین نمایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۰ ، پنجم تا هشتم خردادماه برگزار می شود، گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین آلات و صنایع وابسته در خرداد ماه برگزار می شود و بازدیدکنندکان آن تخصصی خواهند بود.

وی یادآور شد: مشارکت کنندگان این نمایشگاه تخصصی از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، یزد ‌و فارس حضور می یابند، همچنین رویدادهایی چون میز طلا و نشست تخصصی روسای طلا کشور برای حل مشکلات این صنف برگزار می شود.

یارمحمدیان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان به عنوان نخستین نمایشگاه امسال با حضور پرقدرتی در این سایت برگزار شود، افزود: بعد از طلا، نمایشگاه تخصصی دام و طیور به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ امسال ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه برگزار می شود و پیش بینی می کنیم با افزایش برپایی نمایشگاه های مختلف شاهد رونق فعالیت های اقتصادی شهر و کشور باشیم.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین ‌ آلات و صنایع وابسته اصفهان از ۵ تا ۸ خرداد امسال به عنوان نخستین نمایشگاه سال ۱۴۰۰ برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز