خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

انهدام باند سارقان مسلح و کشف 95 هزار دلار سرقتی در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۲۸

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان به عنف مسلح و کشف 95 هزار دلار سرقتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی با اعلام انهدام باند سارقان مسلح گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف مسلحانه در پمپ بنزین شهید معدن نژاد آبیک عوامل انتظامی پاسگاه ناصرآباد سریعا به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران، فردی با مراجعه به واحد گشت بیان کرد که  4 سارق مسلح خودروی 206 به همراه 95 هزار دلار وجه نقد وی را به سرقت برده‌اند.

وی ابراز کرد: با توجه به حساسیت موضوع، سریعا پرونده مقدماتی تنظیم و به پلیس آگاهی استان ارجاع شد، که کارگروه تخصصی در این باره تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: طی اقدامات انجام شده توسط ماموران پاسگاه ناصر آباد، خودروی شاکی  به صورت بلاصاحب در یکی از روستاهای شهرستان آبیک کشف شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی خودرو و آثار باقیمانده از جرم با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان شدند.

وی اظهار کرد: اعضای شناسایی شده از اهالی استان‌های غربی کشور بوده و از افراد سابقه دار در زمینه اقدام علیه امنیت ملی و سرقت مقرون به آزار هستند، که طی هماهنگی با دستگاه قضایی و اخذ دستور نیابت هر 4 نفر اعضای باند در اقدامات جداگانه و ضربتی در شهر بانه و سقز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تشریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات های اولیه منکر بزه ارتکابی بودند؛ اما با بازسازی صحنه و ارائه دلایل و مستندات کافی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که از استان البرز در حال تعقیب شاکی بوده تا در فرصتی مناسب اموال وی را به سرقت ببرند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 95 هزار دلار سرقتی کشف و تحویل مال باخته شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد تا با دقت بیشتر و توجه به هشدارهای پلیسی زمینه بروز حوادثی از این دست را برای متخلفان فراهم نکنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از هموطنان درخواست داریم چنانچه به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز