خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

لغو دورکاری تمامی کارمندان ادارات آموزش و پرورش قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اینکه در برگزاری شایسته امتحانات در استان نیازمند نظارت حداکثری تمامی همکاران در ادارات آموزش و پرورش هستیم، تمامی دورکاری کارمندان ادارات از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، حسنعلی اصغری در دومین جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اینکه در برگزاری شایسته امتحانات در استان نیازمند نظارت حداکثری تمامی همکاران در ادارات آموزش و پرورش هستیم، تمامی دورکاری کارمندان ادارات از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه لغو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: باتوجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم نیاز است تا همکاران ادارات توجه ویژه‌ای به نحوه برگزاری آزمون‌های حضوری داشته باشند و گزارشات بررسی‌ها و بازدید‌ها را جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارسال کنند.

اصغری ابراز کرد: تمام تمهیدات لازم در سراسر استان برنامه ریزی شده تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور مراقبین سلامت در تمامی حوزه‌های امتحانی شرایط ایمنی برای دانش آموزان در برگزاری امتحانات فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز