خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح هادی انجام می‌شود؛

آسفالت‌ریزی 7 هزار متر مربع از معابر روستای لمعه‌دشت خلخال

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۳۵

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی به مساحت 7 هزار متر مربع در روستای لمعه دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشکلات روستاهای اندبیل، گورانسراب و لمعه دشت  از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال با حضور  سید غنی نظری نماینده شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس و مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

سید غنی نظری در این بازدید به بیان برخی کاستی ها از جمله فراهم نبودن اسباب سرمایه گذاری در نواحی مستعد گردشگری پرداخت و گفت: ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری باید به صورتی انجام شود که در وهله اول از اهالی منطقه برای سرمایه گذاری بومی حمایت های لازم به عمل آید.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود مناسب سازی معابر عمومی را ضروری دانسته و انجام لکه گیری و آسفالت جاده مناطق گردشگری و روستاهای پرجمعیتی همچون روستای  اندبیل را که راه مواصلاتی سه روستا را نیز پوشش می دهد را خواستار شد.

فرهاد سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این برنامه با اشاره به فعالیت های بنیاد مسکن در روستاهای تابعه شهرستان خلخال، خبر از اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی به مساحت 7 هزار متر مربع در روستای لمعه دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال خبر داد.

وی افزود: مراحل زیر سازی در این روستا به طور کامل بر اساس مشخصات فنی انجام شده و در حال حاضر در مرحله اجرای روکش آسفالت است تا با اجرای این پروژه، رفت و آمد روستاییان تسهیل شود.

سبحانی با ابراز امیدواری از پیشرفت پروژه های مختلف در روستاهای شهرستان های خلخال و کوثر گفت: در صورت همکاری و هماهنگی نهاد های موثر در ادامه اجرای دیوار ساحلی منطقه گردشگری میر عادل بولاغی و در صورت اختصاص و تامین اعتبارات لازم و مساعدت نماینده مجلس، مشکلات در این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز