خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان خبرداد:

ردصلاحیت شدگان اعتراض خود را به هیأت مرکزی نظارت ارائه دهند/ پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۲۲

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان، با اشاره به آمادگی استان زنجان برای برگزاری انتخابات 1400، گفت: ردصلاحیت شدگان باید اعتراض خود را به هئیت مرکزی نظارت ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدا بخش مرادی نافچی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان، گفت: ستاد انتخابات استان زنجان در زمان مقرر فعالیت خود را آغاز کرده است و کمیته‌های زیر مجموعه در حوزه‌های پشتیبانی، امنیتی، اجرایی و فنآوری تمیهدات لازم را اخذ کرده‌اند.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان، از آسیب شناسی انتخابات گذشته استان زنجان خبرداد و گفت: علاوه بر اجرای مطلوب انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری در شرایط کرونایی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین سلامت شهروندان، رای دهندگان، مجریان و ناظران انتخابات ضروری است و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه  استان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در  ۲۸ خرداد است، افزود: جلسات متعددی در قالب ستاد انتخابات در استان برگزار شده است.

وی یادآور شد: در خصوص تعداد شعب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هئیت‌‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و در خصوص تعداد شعب شوراهای روستا در  بخش‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

مرادی نافچی، از افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان خبرداد و گفت: هنوز جمع‌بندی این موضوع اعلام نشده است.

وی در خصوص آمادگی شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: جلسات مختلف با حضور مسئولان شهرستان برگزار و مسائل اجرایی شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان، ادامه داد: در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر، پس از اعلام نظر هئیت اجرایی استان، هئیت‌های نظارت شهرستان اعلام نظر کرده‌اند و رد صلاحیت شدگان باید اعتراض خود را به هئیت مرکزی نظارت ارائه کنند.

مرادی نافچی، در پایان سخنان خود، اضافه کرد: هئیت‌های اجرایی بخش‌ها در خصوص داوطلبان شورای روستا نظر داده‌اند و  هئیت نظارت بخش در حال بررسی صلاحیت کاندیداها است و شهرستان نظر نهایی را در این زمینه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز