خبرگزاری کار ایران

افزایش 13 درصدی شعبه اخذ رای در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۸۹۱

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوئین زهرا گفت: برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا شهرستان بوئین زهرا ۱۴۸ شعبه اخد رای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی آقاعلی در جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت شهرستان بوئین زهرا که با حضور اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت انتخابات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان بوئین زهرا تعداد ۱۴۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوئین زهرا در ادامه افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات گذشته تعداد ۱۲۹ صندوق بوده که به ۱۴۸ شعبه افزایش یافته و این افزایش تعداد شعب به جهت حفظ سلامت شهروندان در شرایط کرونایی میباشد، زیرا به همان اندازه که انتخابات برای ما مهم است، سلامت مردم نیز اهمیت بسزایی دارد.

آقاعلی خاطر نشان کرد: افزایش تعداد شعب اخذ رأی به این جهت است که شعبه به راحتی در دسترس و در نزدیکی محل زندگی افراد باشد تا بتوانند در خلوت‌ترین زمان برای حضور و رای دادن اقدام کنند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار داشت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از موضوعات مهم انتخابات است که ۲ اصل حفظ سلامت و امنیت به عهده وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز