خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۸۸۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: باید از ظرفیت‌ها و زیر ساخت های فضای مجازی با توجه به همه گیری برای تولید محتوا استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،فیروز فاضلی در اختتامیه پویش «اعتماد بیدار» با بیان اینکه اگر کسی درک زمان نداشته باشد درک زبان نیز نخواهد داشت، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم زیرا این فضا وارد زندگی ما شده و باید از این زیرساخت برای تولید محتوا استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولید محتوا مطابق با اقتضائات زمان حاضر، اضافه کرد: آنگونه که می‌اندیشیم و آنگونه که زمان می‌گوید زندگی می‌کنیم و عوامل مختلف زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از چیزها همانند مرگ را عادی کرده است، افزود: مرگ در ایام کرونا مقوله مهمی شده است و انسان‌ها به مرگ اندیشی رسیده‌اند در واقع کرونا باعث شد سبک زندگی انسان تغییر یابد و اخلاقی تر شود.

فاضلی با اشاره به وجهه جهان شمول یک انسان بیان کرد: تفاوت‌های جهان شمول انسانی مربوط به سه ویژگی شامل ادب، راستگویی و معتمد بودن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کشور ما نیروی انسانی فهیمی دارد که از هر دارایی ارزشمندتر است، تصریح کرد: اگر انسان درست شود جهان درست می‌شود و مسیر این درست شدن از اعتماد می‌گذرد.

وی اضافه کرد: اگر در خانواده و اجتماع اعتماد وجود نداشته باشد، سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت و در نهایت اداره کشور با اخلال مواجه می‌شود.

فاضلی بیان کرد: باید به ابزارها و تکنولوژی‌های جدید و نسل جوان به عنوان یک سرمایه نگاه کرد و از توانمندی آنها در جهت تولید محتوا بهره گرفت.

در ادامه شبنم جلالت، دبیر پویش اعتماد بیدار نیز در این جلسه با اشاره به موفقیت این پویش در پلتفرم‌های مختلف اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در دیده شدن این پویش ایفا کردند و هنرمندان زیادی نیز به ما پیوستند.

در پایان این جلسه سینا مؤمن صالحی برگزیده نفر اول بخش ویدئو، سیده محدثه هاشمی برگزیده بخش ویدئو، کانون روانشناسی کلبه ذهن برگزیده بخش ویدئو، سید محمد عبداللهی نفر اول بخش تصویر، رضا قویدل برگزیده بخش تصویر، سپیده غائبی برگزیده بخش تصویر، منصور صوفی برگزیده بخش متن، سیده نگار رونقی برگزیده بخش صوت انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز