خبرگزاری کار ایران

بازرسی استاندارد ۹۳۰ واحد صنفی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۸۸۴

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: در جریان اجرای طرح کنترل رعایت استاندارد برای کالاهای پرمصرف در ماه رمضان ز ۹۳۰ واحد صنفی در سطح مراکز عرضه و توزیع کالا بازرسی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی با اشاره به شناسایی کالاهای غیراستاندارد در قزوین گفت:  در جریان اجرای طرح کنترل رعایت استاندارد برای کالاهای پرمصرف در ماه رمضان  ۱۰ کالای غیراستاندارد در بازار و مراکز عرضه قزوین شناسایی و جمع آوری شد.

مدیرکل استاندارد قزوین ادامه داد:  با شروع ماه مبارک رمضان تا روز گذشته از ۹۳۰ واحد صنفی جهت نظارت بر کالاهای پر مصرف در سطح مراکز عرضه و توزیع کالا بازرسی به عمل آمد که به کشف ۱۰ کالای فاقد استاندارد منجر شد.

وی ابراز کرد: این اقلام مشمول استاندارد اجباری شامل سویا بسته‌ای رویال گلد، قند بسته‌ای رویال گلد، شکر بسته‌ای رویال گلد، سویا بسته‌ای باریچ، زعفران نوین شاهیک قائنات، زعفران دلنواز، خرما نخل روژان، خرمای رطب ایران، خرمای گلستان بم و خرمای رزهان بودند که کالاهای مذکور از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد. 

صارمی گفت: به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم هنگام خرید به علامت استاندارد روی کالا توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ یا با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۵۱۷ به این اداره کل گزارش کنند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد بر خورد حقوقی انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز