خبرگزاری کار ایران

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز:

شورای شهر و ریاست جمهوری ملک منتخبین نیست/ مراقب تبلیغات انتخاباتی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۴۲

​ مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به دو انتخابات پیش روی خردادماه امسال، گفت: به کسانی رای دهیم که شورای شهر و ریاست جمهوری را ملک خود ندانند و آن را امانتی بدانند که مالکیتش اعتباری است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علیرضا حدائق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کسی که حرفش برگرفته از حق نیست به درد انتخاب نمی‌خورد، افزود: انتخاب شایسته انتخابی است که فرد خود را تافته جدا بافته نمی‌داند و رای و نظر مردم را برای خود هم می‌پسندد و هیچ گاه به کسی ستم و ظلم نمی‌کند.  

حدائق با اشاره به اینکه نگاه امانتداری باید در منتخبین وجود داشته باشد، اظهار کرد: اسلام با اسراف مخالف است و در وضع فعلی اقتصادی که فقر و مشکلات معیشتی وجود دارد، باید مراقب تبلیغات انتخاباتی باشیم و تبلیغاتی معقول در نظر کاندیداها باشد.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز تصریح کرد: باید به کسانی رای دهیم که خیرخواه، دلسوز جامعه و امانتدار باشند و کسی را انتخاب کنیم که درد باور باشد و نسبت به مردم بی تفاوت نباشد؛ لذا منتخبین شورای شهر باید همت خود را برای خدمت به مردم  بگذارند؛ مدیری که در دسترس مردم نیست، به درد خادمی نمی‌خورد و اصلا این گونه افراد نباید مسئول شوند.

  پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه فارس تا پایان اردیبهشت

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به  پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه فارس گفت:  ثبت نام در پایه یک تا سه حوزه تا پایان اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی ادامه دارد و سایر پایه‌ها تا پایان تیرماه انجام می‌شود و بعد از تاریخ اعلام شده پذیرش طلاب، متقاضیان به صورت کمیسیونی پذیرش می‌شوند. 

حدائق  با بیان اینکه در حوزه علمیه مولی‌الموحدین(ع) شیراز از پایه یک تا سه طلاب پذیرش می‌شوند، عنوان کرد: همچنین در حوزه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) پایه ٤ تا ٦، طلاب برادر پذیرش می‌شوند و در حوزه علمیه غدیریه خواهران نیز سطح یک حوزه پذیرش می‌شود. 

وی با بیان اینکه در مدرسه منصوریه نیز سطح ٢ و ٣ حوزه از پایه ٧ تا اتمام درس سه و خارج، پذیرش می‌شود؛ ابراز کرد: طلابی که در این مدرسه پذیرش می‌شوند از فرصت حضور در کلاس درس اساتید فقه و اصول بهره مند خواهند شد. به گفته حدائق در کنار فعالیت‌های علمی حوزه‌های علمیه شیراز، در نیمه دوم سال گذشته، گذراندن دوره‌های تخصصی مهدویت برای اولین بار در فارس به موسسه و بنیاد فرهنگی مهدی موعود واگذار شد.

 توزیع ١٠ هزار قرص نان در محلات محروم شیراز

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز همچنین به فعالیت گروه فرهنگی عمار مدرسه منصوریه شیراز در ایام ماه رمضان اشاره کرد و افزود: کمک‌های مومنانه و خدمات ارزشمند توسط این گروه فرهنگی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ٥ هزار دست غذای افطاری بین نیازمندان،  ١٠ هزار قرص نان در محلات محروم شیراز و  ١٥٠٠ بسته معیشتی توزیع شد.

حدائق خاطرنشان کرد: همچنین  ٣٠ میلیون تومان کمک هزینه درمان و  وسایل ضروری خانواده‌هایی که از نظر مالی ضعیف بودند در این مدت انجام گرفت.

وی با بیان اینکه طلاب این قرارگاه فرهنگی در فضای مجازی در ماه رمضان نیز با بارگذاری کلیپ‌های اخلاقی و تربیتی فعال بودند، اظهار داشت: ادامه تبلیغ برنامه هفتگی اعزام مبلغان و برگزاری مراسم شب‌های قدر توسط مبلغین، از دیگر برنامه‌هایی بود که در ماه رمضان توسط گروه عمار اجرا شد.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز همچنین از پذیرش و ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید از تاریخ ١۵ اردیبهشت تا پایان خرداد ماه در پیش دبستانی و دبستان مهدوی خبرداد. وی افزود: به منظور ثبت نام در پیش دبستانی و دبستان مهدوی به لینک https://mansurieh.com/mahdavy مراجعه کرده و برای پیش ثبت‌نام مشخصات و پایه تحصیلی دانش آموز را ثبت کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز