خبرگزاری کار ایران

برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۰۴

با اقدامات صورت پذیرفته شیوه نامه های بهداشتی در روند برگزاری آزمون ها رعایت می شود و خانواده ها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به راه اندازی درگاه الکترونیک خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: راه اندازی درگاه الکترونیک خدمات در اداره کل آموزش و پرورش استان گامی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم استان است.

وی افزود: ارائه الکترونیکی خدمات در اداره کل آموزش و پرورش نقش بسزایی در کاهش هزینه ها برای خانواده ها، دانش آموزان و فرهنگیان در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم، خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت پذیرفته شیوه نامه های بهداشتی در روند برگزاری آزمون ها رعایت می شود و خانواده ها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

رئوفی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان در در محل هر حوزه امتحانی یک مراقب سلامت دانش آموزان برای نظارت بر روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روند برگزاری آزمون ها حضور دارد.

وی ادامه داد: کلیه دستگاه های اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش استان نسبت به عملیاتی کردن مصوبات ابلاغی شورا اهتمام ویژه بخرج دهند تا در موعد مقرر برای بهبود کیفیت آموزش محقق شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: وظیفه همه به ویژه نخبگان، فرهنگیان و فرهیختگان استان، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی گفت: فعالیت انتخاباتی کارکنان دستگاه های اجرایی در ساعت اداری به نفع کاندیداها ممنوع است.

رئوفی اضافه کرد: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی به نفع کاندیدا ها طبق قانون ممنوع است و دستگاه ها و شرکت های دولتی عملکرد آنها به گونه ای نباشد که شائبه جانبداری از کاندیدایی را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز