خبرگزاری کار ایران

۱۸ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۷۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تعاونی‌های استان قزوین برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر تا ۱۸ خرداد ماه برای بارگذاری مدارک و اطلاعات فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین رضا گروسی با اشاره به جشنواره تعاونی‌های برتر گفت:  شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از ۱۳ تا ۲۰ شهریور با هدف فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: تعاونی‌های استان تا ۱۸ خردادماه برای بارگذاری مدارک و مستندات مجامع عمومی، اطلاعات اعضا و شاغلان تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون و بروز رسانی اطلاعات اعضای هیئت مدیره و بازرسان تعاونی فرصت دارند.

گروسی گفت: تعاونی‌هایی که برای به هنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام کنند و واجد شرایط برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیرماه فرصت دارند پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر را تکمیل و با بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع هوشمند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز