خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی استان خبر داد:

کاهش دمای هوا طی فردا در اردبیل / خروج سامانه پایدار از روز چهارشنبه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۵۴

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: طی فردا با فعالیت سامانه ناپایدار ضمن کاهش چند درجه ای دمای هوا و افزایش ابر، در برخی مناطق استان رگبار موقتی باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان، طی امروز جهت جریانات جنوبی موجب افزایش نسبی دمای هوا خواهد شد؛ از اینرو دمای هوا در مناطق مرکزی بین ۲۸ تا ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق شمالی تا ۳۵ درجه سلسیوس مورد انتظار است.

وی افزود: با توجه به گرم شدن جو استان در ساعات بعدازظهر و عصر امروز در برخی مناطق تشکیل ابرهای همرفتی و رگبار باران توام با رعدوبرق (در مناطق مستعد بویژه ارتفاعات مناطق مرکزی بارش تگرگ) دور از انتظار نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی فردا (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) با فعالیت سامانه ناپایدار ضمن کاهش چند درجه ای دمای هوا و افزایش ابر، در برخی مناطق استان رگبار موقتی باران پیش بینی می شود.

فاخر گفت: این سامانه ضعیف روز چهارشنبه هفته جاری از استان خارج شده و مجدداً تا پایان هفته جو استان پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز