خبرگزاری کار ایران

امتحانات نهایی آذربایجان شرقی در ۳۱۰ حوزه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۴۵

رئیس سنجش اداره آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از آمادگی سازمان برای برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبرداد و گفت: این امتحانات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در ۳۱۰ حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد شقاقی پور در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: آزمون‌های این پایه های تحصیلی، با شرکت حدود ۳۲ هزار دانش آموز استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای مختلفی از مراکز امتحانی انجام شده و مراقبان سلامت در مدارس مستقر هستند و ناظران، رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد کرده و تاییدیه سلامت برای تمام حوزه ها صادر کرده اند.

شقاقی پور از کاهش ظرفیت حوزه های امتحانی به نصف خبر داد و گفت: تمام مراکز امتحانی گندزدایی شده و قبل از ورود به جلسه امتحان، دانش آموزان غربالگری شده و تدابیری برای ورود بدون تراکم دانش آموزان به جلسه امتحانی اندیشیده شده است.

رئیس سنجش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات از جمله تهویه مناسب مراکز و فاصله صندلی ها در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان و معلمان با خاطری آسوده در جلسه امتحانی حضور یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز