خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین خانه مطبوعات و خانه کارگر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۸۶

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: برای برخورداری اعضای خانه مطبوعات استان زنجان از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و ... خانه کارگر، تفاهم نامه ای امضا شد.

 به گزارش ایلنا از زنجان، یوسف ناصر ، مدیرخانه مطبوعات استان زنجان اظهار داشت: برای برخورداری اعضای خانه مطبوعات استان زنجان از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و ... خانه کارگر، تفاهم نامه ای امضا شد.

 ناصر، ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه که بین مدیرخانه مطبوعات استان زنجان و اصغر نجاری،  دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان امضا شد و اعضای خانه مطبوعات استان زنجان، با عضویت در خانه کارگر، از خدمات ارایه شده این خانه به اعضای خود  بهره مند می شوند.

وی، افزود: فعالان رسانه ای استان زنجان می توانند با مراجعه و ارایه یک برگ کپی دفترچه تأمین اجتماعی (یا شماره بیمه)، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به دفتر خانه کارگر استان زنجان واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان انقلاب اسلامی، به عضویت خانه کارگر استان زنجان درآیند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، گفت: مراجعان برای صدور کارت عضویت خانه کارگر از تخفیف 50 درصدی در پرداخت حق عضویت برخوردار می شوند.

ناصر، همچنین تصریح کرد: استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی خانه کارگر در سطح کشور، دریافت بسته های حمایتی به قیمت مناسب، استفاده از تخفیف مشاغل و صنوف طرف قرارداد با خانه کارگر و ... از مزایای عضویت در خانه کارگر استان زنجان است.

به گفته مدیرخانه مطبوعات استان زنجان، عضویت در خانه کارگر یک ساله، سه ساله و پنج ساله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز