خبرگزاری کار ایران

هشدار خاموشی در استان قزوین در صورت عدم بهینه مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۵۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن تابستان و در صورت عدم مصرف بهینه برق، استان قزوین دچار خاموشی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رقیه نانگیر با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به تابستان، صرفه جویی در مصرف آب و برق در دستور کار است و درباره این اهمیت موضوع در شورای اداری استان که مدیران تمامی دستگاه های اجرایی حضور دارند، تاکید خواهیم کرد و گزارش دستگاه ها را در این زمینه دریافت می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین افزود: با توجه به وضعیت مصرف انرژی به ویژه برق در سطح کشور، برای استان سهمیه تعیین شده است و ما نیز کارگروهی را در این زمینه در حال راه اندازی هستیم که مکاتبات آن انجام و سهمیه های دستگاه ها هم تعیین شده است.

وی اضافه کرد: در نشستی که با فرمانداران داشتیم دغدغه آنها در این زمینه مطرح و قرار شد که نیروی انسانی هر شهرستان در همان منطقه به کار گرفته شود تا در ساماندهی نیروها مشکلاتی به وجود نیاید.

نانگیر خاطر نشان کرد: استان قزوین حدود ۷۵۰ مگاوات انرژی برق نیاز دارد که گاهی مصرف استان از ۹۰۰ و هزار مگاوات هم می گذرد که اگر این روند ادامه یابد استان دچار خاموشی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز