خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

انجام تمهیدات لازم برای تأمین سلامت رأی‌دهندگان / افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در انتخابات 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۴۵

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت سلامت مردم و نیز ضرورت توجه به رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی، از انجام تمهیدات لازم برای تأمین سلامت رأی‌دهندگان و افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع بیان کرد: در راستای حفظ سلامت رأی دهندگان در انتخابات پیش رو، شعبه های اخذ رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان‌دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، 10 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در کنار اندیشیده شدن همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، امن و قانونمند؛ موضوع سلامت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی نیز در گیلان مدنظر بوده که اقدامات پیش گفته، در همین راستاست.

وی اضافه کرد: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه نیز در خردادماه سال جاری در استان برگزار می شود و مردم این شهرستان برای انتخاب نماینده خود به پای صندوق های اخذ رأی می آیند.

استاندار گیلان درباره وضعیت آماری داوطلبان انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان گفت: پس از دستور وزیر کشور ، همه هیأت های اجرایی در استان تشکیل و ثبت نام داوطلبان آغاز شد و میزان مشارکت نیز خوب بود به طوری‌که داوطلبان در همه روستاهای واجد شرایط و نیز 53 شهر گیلان، ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات؛ در شهرها 89 درصد داوطلبان مرد و 11 درصد زن بوده اند و این آمار در روستاها شامل 93 درصد مردان و هفت درصد زنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز