خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

کمیته رصد فضای مجازی انتخابات در استان تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۰۵

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از تشکیل کمیته رصد فضای مجازی انتخابات در استان در راستای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: انتخابات شوراها فقط در قزوین تمام الکترونیکی است و بستر این کار نیز بخوبی آماده شده است و تعداد شعب اخذ رای دیگر شهرستان های استان نسبت به دوره گذشته نیز 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: ستاد انتخابات استان و هیئت های اجرایی شهرستانها از سه ماه قبل کار خود را آغازکرده و در ادامه نیز وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

 حبیبی بیان کرد: ستاد پیشگیری از تخلف انتخاباتی هم به ریاست رئیس کل دادگستری تشکیل شده و هر گونه تحرک را رصد می کند و ‌هماهنگی کاملی در چارچوب قانون بین ستاد انتخابات وهیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی و شورای نگهبان ایجاد شده تا کارها بخوبی انجام شود. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی عمده تبلیغات در بستر فضای مجازی صورت می گیرد که نیازمند مراقبت ویژه است که در این راستا کمیته رصد فضای مجازی فعال شده و همه فعالیت های انتخاباتی رصد می شود که در این میان مسئولیت اداره ارشاد سنگین تر است.

وی گفت: برای تحقق مطالبه رهبری و مشارکت حداکثری مردم باید فضای انتخابات گرم تر شده و چراغ آن روشن شود.

حبیبی عنوان کرد: مدیران استان باید همراهی کنند و اهمیت انتخابات در ادارات تبیین شود و فضای ادارات و محور سخنرانی ها با موضوع انتخابات باشد.

وی یادآورشد: مدیران با رعایت بی طرفی کامل فقط باید به مشارکت بیشتر کمک‌ کنند و با نصب بنر و تابلوهای انتخاباتی در اتوبوس و تاکسی و بازار لازم است اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز