خبرگزاری کار ایران

بر اساس ارزیابی های وزارتی و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛

کسب دومین مقام برتر کشوری در طی یک سال گذشته توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۱۲

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان بر اساس ارزیابی های وزارتی پس از کسب رتبه برتر در شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛ در بخش "رسانه ملی" و در بین ۳۲ استان کشور نیز موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش ایلنا،  بر اساس ارزیابی های وزارتی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان موفق شد در بخش "رسانه ملی" در بین ۳۲ استان عنوان برتر کشوری را کسب کند.

در این ارزیابی کشوری شاخص هایی نظیر انعکاس و پوشش اخبار در پرتال سازمانی، انعکاس اخبار در فضای مجازی، پوشش اخبار از طریق رسانه های جمعی، بهره گیری از رسانه های ملی و استانی، انجام تبلیغات محیطی و مناسبتی، دستیابی به شاخص های تعریف شده در برنامه سازمانی، فرآیندهای اداری، ارتباطات درون و برون سازمانی،  گردهمایی ها و مناسبات، میزبانی مراسمات، جشنواره ها، رویدادهای ملی و سفرهای وزارتی، افکار سنجی و توانمندی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج این ارزیابی کشوری ساعاتی پیش و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

چندی پیش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در شاخص ارزیابی تسما (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) موفق به کسب رتبه اول کشور در بین روابط عمومی های ادارات کل سراسر  کشور شده بود.

در متن نامه وزارتی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص آمده است:

برادر گرانقدر جناب آقای مودت؛ مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان

با سلام و احترام

بی شک دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی آموزش و پرورش کشور مرهون نقش آفرینی و حضور اثربخش مدیران روابط عمومی است تا با کنشگری، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه دستاوردهای پرافتخار و ارزشمندی چون تنویر افکار عمومی، تحکیم پل پل‌های ارتباطی مخاطبان و مسئولان را در بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به ارمغان می‌آورند.

ضمن تبریک عید سعید فطر و *روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی* با عنایت به بررسی نتایج ارزیابی فعالیت ها و شاخص های ابلاغی، عملکرد اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آن اداره کل در *بخش رسانه ملی* شایسته تقدیر شناخته شده است. لذا ضمن ارسال لوح سپاس و تقدیر و قدردانی از این موفقیت ارزشمند مستدعی است به نحو شایسته ای  از تمامی عوامل این  موفقیت تقدیر و تشکر به عمل آید.

فریبرز حمیدی

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز