خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد:

افتتاح زودتر از موعد پروژه بلوار هشت دی مصداق بارز مدیریت جهادی در شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۴۳

شهردار رشت گفت: بهره‌برداری زودتر از موعد پروژه بلوار هشت دی رشت در واقع مصداق بارز اتخاذ رویکرد جهادی در مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در مراسم بهره‌برداری از پروژه بلوار هشت دی رشت که با حضور علی فتح‌اللهی فرماندار شهرستان رشت، جمعی از اعضای شورا و دیگر مسئولان شهری برگزار شد اظهار داشت: بهره‌برداری زودتر از موعد این پروژه در واقع مصداق بارز اتخاذ رویکرد جهادی در مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار رشت افزود: این پروژه را به مردم فهیم و ولایتمدار رشت تقدیم و از همه آنان قدردانی می‌کنم زیرا همواره به طرق مختلف یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری بوده‌اند.

احمدی زحمات مدیران و کارکنان شهرداری جهت به ثمر رساندن پروژه بلوار هشت دی رشت را ارزشمند خواند و با بیان اینکه اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی راهکار برون رفت از بسیاری موانع و مشکلات پیش روی اجرای پروژه‌های شهری است اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی موفق شدیم این پروژه را زودتر از زمان موعد به اتمام برسانیم.

شهردار رشت سه مولفه مهم مدیریت جهادی را مورد اشاره قرار داد و در تشریح بیشتر این مطلب یادآور شد: نخستین شاخصه و مولفه مدیریت جهادی توکل به خدا است زیرا هرگاه برای تکمیل پروژه بلوار هشت دی با موانعی مواجه شدیم با توکل بر خدا مسیر برای ما هموار شد.

احمدی اصل خودباوری را مولفه دوم مدیریت جهادی دانست و اذعان کرد: خوشبختانه خودباوری و اعتماد به نفس در کارکنان شهرداری موج می‌زد و دقیقا بر اساس همین اصل بود که توانستیم این پروژه را زودتر از زمان مقرر به اتمام رسانده و تقدیم مردم فهیم رشت کنیم.

شهردار رشت ادامه عملیات اجرایی و تکمیل دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهرداری با رویکرد مبتنی بر مدیریت و روحیه جهادی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: تا زمانی که مسئولیت و امانت در دستان ما است لحظه‌ای از خدمت به مردم غافل نخواهیم شد.

احمدی گفت: در همین‌جا لازم می‌دانم از مساعدت‌های مجموعه عوامل انتظامی، پلیس راهور، سایر دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان و اهالی محدوده بلوار هشت دی جهت تکمیل و بهره‌برداری این پروژه قدردانی به عمل آورم.

از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری برای اجرای پروژه بلوار هشت دی تشکر می‌کنم

«علی فتح‌اللهی» فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم، افتتاح پروژه بلوار هشت دی را اقدامی ارزشمند در راستای توسعه شهری دانست و ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: این پروژه منجر به کاهش ترافیک و رونق ساخت و ساز در شهر رشت خواهد شد.

وی به ضرورت همدلی، مشارکت، هم‌افزایی، همگرایی و پرهیز از تفکر جزیره‌ای برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و یادآور شد: مردم عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند و خدمتگزاران خود را می‌شناسند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه انتخابات پیش‌رو را هم مورد اشاره قرار داد و ضمن دعوت از مردم جهت حضور پرشور و گسترده در آن اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت است و منجر به توسعه کشور، استان، شهرها و روستاها می‌شود.

پروژه بلوار هشت دی با همت شبانه‌روزی شهردار و چند ماه زودتر از موعد به بهره‌برداری رسید

«احمد رمضانپور نرگسی» رئیس شورای شهر رشت نیز در این مراسم، با قدردانی از زحمات سید محمد احمدی شهردار رشت در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بلوار هشت دی عنوان کرد: بلوار هشت دی پروژه‌ای فنی با هدف روان‌سازی ترافیک بود که با وجود موانع فراوان، و با همت شبانه‌روزی شهردار و مدیران شهری چند ماه زودتر از موعد به بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: از زحمات شهردار و مدیران پیشین در اجرای این پروژه قدردانی می‌کنم.

افتتاح بلوار هشت دی مصداقی بارز از رویکرد مدیریت جهادی در شهرداری رشت است

«ناصر عطایی» سرپرست منطقه یک شهرداری رشت نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه پروژه هشت دی در سنوات گذشته با نگاه روان‌سازی ترافیک و اجرای طرح تفصیلی آغاز شده و مدتی متوقف ماند، اظهار داشت: این پروژه با تاکیدات و پیگیری‌های مستمر شهردار رشت به بهره‌برداری رسید.

وی طول این پروژه را ۸۵۰ متر در دو باند سواره به عرض ۹/۵ متر اعلام کرد و ابراز داشت: در این پروژه ۳  هزارو ۶۰۰ متر پیاده رو  ۷۰۰  متر جدول‌گذاری انجام شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری رشت افتتاح بلوار هشت دی را مصداقی بارز از مدیریت جهادی دانست و اضافه کرد: این پروژه با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و تعامل بین دستگاهی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز