خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد؛

لزوم حمایت از سرمایه گذاران جهت اشتغالزایی و توسعه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۸۶

استاندار قزوین گفت: در شرایط تحریم اقتصادی سرمایه گذاران به عنوان سربازان و افسران جنگ اقتصادی برای اشتغال و تولید قدم بر می دارند و حمایت از آنها یک تکلیف شرعی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در شورای اداری استان، با اعلام این خبر گفت: 99 سال سختی به لحاظ اعتبارات و شرایط اقتصادی و موضوع کرونا بود که همه را دچار مشکل و سختی کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصادی نامگذاری شده است، افزود: سال گذشته همه به ویژه مسئولان حوزه های اقتصادی و فرمانداران با همکاری دادستانی و دستگاه قضایی تلاش کردند که موانع برای جهش اقتصادی در سطح استان برداشته شود و اقدامات خوبی به رغم شرایط سخت اقتصادی در حوزه کشاروزی، صنعتی و زیربنایی شکل گیرد.

جمالی پور گفت: با توجه به شعار سال همه باید تلاش کنیم در حوزه های مرتبط با شعار سال قدم برداریم و برنامه ریزی جامعی برای تحقق شعار سال داشته باسیم.

وی خاطر نشان ساخت: در این شرایط تحریم اقتصادی که سرمایه گذاران به عنوان سربازان و افسران جنگ اقتصادی برای اشتغال و تولید قدم بر می دارند همه یک تکلیف شرعی و اجتماعی برای حمایت از آنها داریم.

استاندار گفت: باید همه ظرفیت ها را بسیج کنیم تا از فرصت سرمایه گذاری برای ارتقای شاخص اقتصادی در استان و بستر سازی برای اشتغال که از دغدغه های مهم کشور است استفاده کنیم و قزوین را به عنوان یک استان شاخص در امر اقتصادی، مانع زدایی و فراهم کردن فرصت سرمایه گذاری معرفی کنیم.

جمالی پور گفت: اگر همه در کنار همدیگر قرار بگیریم و درک مناسبی از شرایط داشته باشیم همراهی خواهیم کرد تا امسال از همه فرصت ها برای رشد و توسعه اقتصادی استان بهره گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز