خبرگزاری کار ایران

معاون انتظامی البرز خبر داد؛

کلاهبرداری500 میلیاردی شرکت لیزینگ خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۸۵

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: فردی با راه اندازی یک شرکت کاغذی لیزینگ خودرو از 120 نفر 500 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به کلانتری 12 شهر "گلسار" از طریق یک شرکت لیزینگ خودرو با برند ساختگی، از دادسرای عمومی و انقلاب "هشتگرد"، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد، کلاهبردار در قالب یک شرکت لیزینگی با تبلیغ در سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی مبادرت به فروش خودرو به صورت اقساطی کرده و پس از مراجعه متقاضیان ثبت نام به دفتر شرکت با جلب اعتماد آنان طی قراردادی مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و با دادن وعده تحویل یک ماهه خودرو، مدتی در دفتر فعالیت و پس از زمان کوتاهی محل کار خود را ترک و متواری شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، متهم مورد نظر را در مخفیگاه خود در شهر "گلسار" دستگیر که در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری در قالب فروش خودروهای لیزینگی به مبلغ 500 میلیارد ریال از 120 نفر اعتراف کرد.

سرهنگ فیض جعفری با اشاره به اینکه متهم از طریق مرجع قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، در پایان تصریح کرد: طمع ورزی و کسب منفعت و سود بیشتر، بدون تحقیقات لازم و اعتماد بی جا بستر و زمینه ساز سوء استفاده این گونه افراد از شهروندان است و باید در انجام هرگونه معاملاتی مردم هوشیاری و درایت مطلوب به کار بگیرند تا در دام مجرمان فرصت طلب گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز