خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین خبر داد؛

لزوم شناسایی نیازهای سوخت استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۷۰

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: باید نیاز های سوخت استان شناسایی شود و از امروز برای ذخیره سوخت مناطق دورافتاده اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی در جلسه ستاد سوخت که روز یکشنبه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: تامین سوخت مناطق مختلف و گاز مایع در فصول مختلف پیش بینی شود تا دچار چالش های سال قبل نشویم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری قزوین افزود: باید نیازهای سوخت استان شناسایی شود و از امروز برای ذخیره سوخت مناطق دور افتاده اقدام شود.

صالحی بیان کرد: تامین نفت کوره نیروگاه و ذخیره سازی روستاهای صعب العبور از این ماه در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد و توزیع سوخت بموقع انجام شود.

وی نظارت بر توزیع سوخت را ضروری دانست و تاکید کرد: با توزیع بموقع سوخت مایع و تامین کپسول گاز باید امکان ذخیره سوخت زمستانی را از هم اکنون مهیا کنیم.

این مسئول اظهار کرد: از فروشندگان سوخت مایع در روستاها انتطار داریم نسبت به خرید و ذخیره سوخت در زمان مناسب اقدام کنند.

وی گفت: شناسایی سوخت مورد نیاز صنایع و بخش کشاورزی، تامین لاستیک خودروهای حامل سوخت و جلوگیری از قاچاق آن از کارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار روستایی نیازمند کپسول گاز مایع هستند که برای تامین آن لازم است اقدام مناسب صورت گیرد.

وی افزود: توزیع گاز مایع از طریق سامانه ساماندهی شود تا نظارت کافی صورت گیرد.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر نیروگاه شهید رجایی به طور کامل از سوخت گاز استفاده می کند  اما باید ذخیره سازی سوخت مایع هم بموقع انجام شود تا در مواقع اضطراری دچار مشکل نشویم.

وی گفت: بیمارستانها و دستگاههای خدمات رسان که ژنراتور دارند برای تهیه سوخت آن اقدام کنند و استفاده از ژنراتور در صنایع و ادارات بزرگ هم مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز