خبرگزاری کار ایران

۵۰۰ معلول خراسان جنوبی واکسن کرونا دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۹۰

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: این هفته واکسن مقابله با ویروس کرونا به ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت مقیم مراکز شبانه روزی معلولان خراسان جنوبی و پرسنل این مراکز تزریق می شود.

به گزارش ایلنا، علی عرب نژاد گفت: تعداد ۱۴۹ نفر از سالمندان حاضر در هفت مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در خراسان جنوبی واکسن مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند.

وی افزود: واکسن تزریقی به سالمندان تحت پوشش از نوع واکسن روسی اسپوتنیک بوده و طی ۲ نوبت در اسفندماه و فروردین به سالمندان تزریق شده است.

عرب نژاد با بیان اینکه طی این هفته، واکسن مقابله با ویروس کرونا به افراد دارای معلولیت مقیم مراکز شبانه روزی معلولان استان تزریق می‌شود، اظهار کرد: ۵۰۰ نفر از توانخواهان و پرسنل حاضر در این مراکز واکسن چینی سینوفارم را دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: با اجرای این مرحله، تعداد واکسیناسیون در مراکز بهزیستی خراسان جنوبی به ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر خواهد رسید و افرادی که واجد شرایط هستند قطعا واکسن مقابله با کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در خراسان جنوبی ۳۴ معلول ذهنی بالای ۱۸ سال و ۱۳۹ معلول اعصاب و روان و ۱۴ معلول جسمی حرکتی در مراکز شبانه روزی معلولان  نگهداری می‌شوند و واجد شرایط دریافت واکسن مقابله با کرونا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز