خبرگزاری کار ایران

گیلانیان مصرف آب شرب را مدیریت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۷۹

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان از مردم استان خواست مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامپور گفت: به دلیل کاهش بارش برف که تغذیه کننده اصلی چشمه‌ها است، پیش بینی می شود در برخی از مناطق استان در تابستان پیش رو با بحران کم آبی مواجه باشیم.

وی با اشاره به بهسازی تعدادی از چاه ها و چشمه ها به منظور مقابله با کم آبی در روزهای گرم سال افزود: رعایت الگوی صحیح مصرف آب توسط مردم فهیم و با فرهنگ استان، بیش از هر چیزی در پشت سر گذاشتن تابستان امسال حائز اهمیت است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان با تاکید بر عدم استفاده از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغات گفت: مردم عزیز همچنین از آب شرب برای شستن حیاط و ماشین استفاده نکنند.

غلامپور با بیان اینکه در برخی از نقاط استان افرادی با شکستن خطوط انتقال شرکت آب و فاضلاب گیلان و از طریق انشعاب غیرمجاز از آب شرب برای آبیاری مزارع، باغات کیوی، چای و صیفی کاری استفاده می کنند، افزود: مردم در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره 122 مرکز پاسخگویی شبانه روزی شرکت آبفا تماس بگیرند تا از تضییع حقوق مشترکین قانونی این شرکت جلوگیری شود.

در زمان حاضر 2 میلیون و 750 هزار نفر در گیلان از خدمات شرکت آب و فاضلاب این استان بهره مندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز