خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۶۶

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با موافقت و پیگیری استاندار البرز و تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی دولت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج اضافه شد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فانی با بیان این مطلب در آیین بهره برداری از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی کرج ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت شهری کرج به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی، اظهار داشت: با تاکید دکتر شهبازی استاندار البرز مبنی بر مناسب سازی محیط و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جانبازان و معلولان، اتوبوس های جدید به گونه ای طراحی شده که این عزیزان نیز به راحتی می توانند به آن دسترسی و از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری خاطر نشان کرد: با نوسازی و بروز شدن ناوگان حمل و نقل عمومی می توان گام های موثری در کاهش آلایندگی، بعنوان منابع متحرک و کاهش آلودگی هوا در کلانشهر کرج برداشت.

فانی اضافه کرد: تمامی اتوبوس های جدید مجهز به استانداردهای روز دنیا در زمینه آلایندگی هوا هستند.

وی گفت: با حمایت های استاندار و  شورای اسلامی شهر کرج با اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی کرج اضافه که امروز شاهد بهره برداری از آن ها بوده و در آینده ای نزدیک ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال که بصورت اوراق مشارکت تامین شده است، به ناوگان حمل و نقل شهر کرج افزوده خواهد شد.

وی همچنین در پایان یادآور شد: با تاکید و حمایت های نماینده عالی دولت در استان و شورای اسلامی و تلاش شهردار کرج به زودی شاهد بهره برداری از بخشی از مترو کرج خواهیم بود که نقش قابل توجهی در توسعه خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز