خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان مطرح کرد؛

اشتغالزایی و توسعه در گرو تقویت تعاونی های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۳۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۸۲۵ تعاونی فعال در قالب تعاونی‌های مختلف با ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در استان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: تعاونی ها به عنوان یکی از بخش های تاثیرگذار در کشور، نقش سازنده ای در حوزه اقتصادی و رونق تولید ایفا می کنند و توسعه و ترویج آنها و استفاده از امکانات بالقوه این بخش، حرکت به سمت توسعه و اشتغال پایدار را در پی دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: توجه به بخش تعاون، بهترین راه حمایت از تولید است و زمینه تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را فراهم می کند.

گروسی بیان کرد: تعاونی ها از معدود بخش‌هایی هستند که می توان تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را به شکل ملموس در آنها مشاهده کرد و آثار و نتایج شعار سال از جمله توسعه و اشتغالزایی را در بازه زمانی کوتاه مورد بررسی قرار داد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به این موضوع، اگر نگاه ویژه ای به تقویت و افزایش بهره وری از تعاونی ها صورت گیرد نقش آنها در اقتصاد خرد و متوسط و توسعه مناطق محلی و روستایی استان افزایش می یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر ۸۲۵ تعاونی فعال در قالب تعاونی‌های مختلف با ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در استان قزوین فعالیت می‌کنند  که در صورت تقویت آنها آمادگی ورود و حضور در عرصه فعالیت های اقتصادی کلان را خواهند داشت.

گروسی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال حمایت از تولید همه ما موظف هستیم با حمایت از تعاونی ها برای تجمیع سرمایه های خرد و افزایش مشارکت گروهی گام برداشته و با کاهش بیکاری و افزایش اشتغال برای رونق تولید ملی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز