خبرگزاری کار ایران

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی اردبیل اعلام کرد؛

پشتیبانی از ایجاد مجموعه‌های گردشگری کشاورزی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۲۸

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: مانع ‌زدایی و پشتیبانی‌ از ایجاد مجموعه‌ های گردشگری کشاورزی با توجه به ظرفیت‌ های استان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌ شود.

به‌ گزارش ایلنا، نادر فلاحی در جلسه بررسی عملکرد و فعالیت‌های معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به اهمیت گردشگری کشاورزی، در راستای ترویج و ایجاد مجموعه‌های گردشگری کشاورزی مانع‌زدایی و پشتیبانی‌های لازم باید انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بوم‌گردی‌ها در سطح استان گفت: سبک مسافران امروزی به سمت بوم‌گردی‌ها و زندگی عشایری و روستایی و تجربه زندگی با آن‌ها سوق یافته که اردبیل می‌تواند با دارا بودن کثرت فرهنگی از شمال تا جنوب استان، قطبی در سطح کشور و منطقه در این زمینه باشد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل غربال دفاتر گردشگری، گردشگری دیجیتال، ارائه برنامه‌های جدید برای گردشگری و طرح‌های نو را از اصلی‌ترین اهداف معاونت گردشگری قلمداد کرد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل راهنمایی دقیق، پرهیز از بوروکراسی و تسریع در امور را خواستار شد و گفت: انتظار می‌رود امور سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز