خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

یک هزار و ۵۰۰ زندانی در کرمانشاه به مرخصی رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۹۰

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: حدود هزار و ۵۰۰ زندانی در کرمانشاه از مرخصی ویژه وضعیت قرمز کرونایی و ماه مبارک رمضان استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در زندان های کرمانشاه به شدت رعایت می شود، افزود: همچنین برای تمام زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون جمعا حدود 20 تا 30 نفر از زندانیان کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند که آنهم زندانیان تازه وارد بوده اند که قبل از ورود به زندان قرنطینه شده اند و پس از بهبودی به زندان ورود کرده اند.

کرمی اعلام کرد: همچنین هیچ گونه مرگ و میر ناشی از ابتلاء به کرونا هم در زندان های استان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی میزان تردد زندانیان به شعب دادسرا هم کاهش پیدا کرده، اعلام کرد: باتوجه به اینکه دادرسی الکترونیکی در تمام استان راه اندازی شده، بنابراین در همه شعبات قضات می توانند به صورت مستقیم و به شکل الکترونیک با زندان ها ارتباط برقرار کنند و سئولات خود را از زندانی بپرسند و زندانی هم دفاع خود را انجام دهد.

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: این مسئله در راستای حفظ سلامت بیشتر زندانیان و کاهش تردد آنها به زندان ها صورت گرفته که اقدام موفقیت آمیزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز