خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از باغستان سنتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۵۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور در باغستان سنتی قزوین از نزدیک در جریان مشکلات باغداران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط‌ عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در این بازدید میدانی که به همراه معاونین و مدیران این سازمان انجام شد، گفت: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان و امکانات، برای حفظ باغستان سنتی و رفع مشکلات پیش‌روی باغداران تلاش می‌کند.

برخی نمایندگان باغداران در این دیدار اظهار کردند: جاده نسیم شمال به دلیل تعریض آن بسیار خطرناک و حادثه خیز است و انتظار داریم برای رفع این مشکل اقدامات لازم اندیشیده شود و همچنین باغداران با توجه به کاهش بارندگی ها خواستار تخصیص آب بیشتر از ظرفیت مشخص شده به باغستان شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت این باغات از نظر تاریخی خاطر نشان کرد: خود باغداران هم باید به دنبال حفظ این باغات باشند و گله‌مندی از برخی باغداران در خصوص فروش حق آبه، تلاش برای تغییر کاربری غیر مجاز و غیره وجود دارد و این موضوع باید توسط خود باغداران حل و فصل شود.

خمسه یکی از مشکلات مهم باغستان را تعدد دستگاه‌های متولی در امور باغستان مطرح کردند و اظهار کرد: تمرکز امور مرتبط در یک مجموعه در حل مشکلات این باغات بسیار موثر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز