خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

معرفی۷ برگزیده پویش «معلم عزیز من» / ۷۰ اثر ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۹۰

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به ارسال ۷۰ اثر به پویش استانی «معلم عزیز من»، گفت: هفت اثر به عنوان آثار برگزیده در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت،پریسا کرمی با اشاره به اقدامات متنوع مجموعه کتابخانه های عمومی گیلان در دوران فراگیری بیماری کرونا، اظهار کرد: برگزاری پویش‌های مجازی یکی از اقدامات با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی بوده است.

کرمی به استقبال علاقمندان از پویش‌های مجازی در بستر فضای شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: پویش استانی «معلم عزیز من» با محویت ارسال فیلم‌هایی با مضامین محبت آمیز از سوی عموم مردم در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان همزمان با هفته معلم برگزار شد.

وی به ارسال بیش از ۷۰ اثر در قالب این پویش، گفت: بعد از بررسی آثار ارسالی هفت اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: برگزیدگان این پویش استانی در دو سطح دانش آموزان و بزرگسالان و پس از بررسی‌های نهایی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در بخش دانش آموزی این پویش «یسنا امیدی» از سیاهکل، «سما انصاری» و «شکیلا شاهی پور» از رضوانشهر، «ریحانه بهروز قاضیانی»، «امیرحسین محسن پور» و «سلاله نیک بخش» از رشت انتخاب شدند.

کرمی همچنین افزود: در بخش ویژه بزرگسالان نیز اثر «محمد بشری» از رشت نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز