خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

36 هزار و 500 دانش آموز همدانی حضوری امتحان می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۸۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال از مجموع دانش‌آموزان استان، ۳۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری در امتحانات نهایی خرداد شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از همدان ، محمد پورداود افزود: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم نزدیک به ۱۴ هزار دانش آموز و در پایه تحصیلی نهم نیز ۲۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برای حضور در امتحانات آماده می شوند.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط ویژه و مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان برگزاری حضوری امتحانات برای همه دانش آموزان فراهم نیست و فقط دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری در امتحانات نهایی خرداد شرکت می‌کنند.

پورداود عنوان کرد: ۱۳۰ حوزه امتحانی، به منظور برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم،در سطح استان همدان آماده شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، امتحانات را برگزار کنیم.

پورداود تاکید کرد: در حوزه های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله ۲ متری صندلی ها، به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: برای دانش آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک به کرونا، در حوزه ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

پورداود خاطرنشان کرد: امتحانات سایر پایه های تحصیلی به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

در سال تحصیلی جاری با توجه به شرایط بیماری کرونا، بیش از ۲۹۶ هزار دانش آموز به صورت غیر حضوری در مدارس استان همدان تحصیل می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز